Vijesti

Dukatu nagrada "SJAJ" za afirmaciju DOP-a i održivosti

Dukat je dobitnik nagrade „SJAJ“ za vidljivost i afirmaciju društveno odgovornog poslovanja (DOP) i održivosti u digitalnim kanalima tvrtke.

Između 203 promatrana poduzeća uključena u nacionalno istraživanje istraživački je tim i odbor odabrao Dukat kao jedan od primjera dobre prakse predstavljanja društveno odgovornih praksi na svojim mrežnim stranicama, ali i u drugim digitalnim kanalima.  

Nagradu dodjeljuju DOBRA HRVATSKA – Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja pri M.E.P.-u te Hrvatska udruga poslodavaca kao sjedište Global Compact mreže Hrvatska.

„Iako je ovo prva nagrada Dukatu za postignuća na području DOP-a i održivosti, kontekst odgovornog poslovanja Dukata je značajno širi od onog vidljivog i predstavljenog na našim digitalnim platformama. Od sustavne podrške i pomoći našim kooperantima – hrvatskim farmerima preko poticanja naših zaposlenika na zdrave životne stilove poput internog biciklističkog kluba Dukat do redovitih donacija naših proizvoda najpotrebitijim skupinama društva. Ova je nagrada još jedna potvrda onoga na čemu Dukat, zajedno sa svojim zaposlenicima, predano radi već godinama – istaknula je Kristina Klarić Rubčić, voditeljica Korporativnih komunikacija Dukata prilikom preuzimanja nagrade.    

Uz Dukat nagradu je dobilo još devet poduzeća koja uspješno komuniciraju svoje društveno odgovorne prakse: Ericsson Nikola Tesla, Heineken Hrvatska, HEP, Hrvatski telekom, INA, OTP banka Hrvatska, Podravka, Valamar Riviera i Vetropack Straža.

 

O nagradi „SJAJ“

Nagrada SJAJ dodjeljuje se za sveukupnu vidljivost, upečatljivost prezentacije DOP aktivnosti te dojmljivost mrežne stranice tvrtke kada je riječ o komuniciranju društvene odgovornosti i održivosti, odnosno vidljivosti praksi DOP-a u službenom digitalnom mediju, kao i ostalim digitalnim kanalima tvrtke namijenjenih ovoj svrsi. Glavni kriteriji koji je istraživački tim i Odbor uzeo u obzir su vidljivost DOP-a i održivosti na mrežnoj stranici, preglednost sadržaja, bogatstvo i raznovrsnost sadržaja, učestalost novih objava, kao i korištenje inovativnih alata pri prezentaciji aktivnosti društvene odgovornosti.

18.10.2017.