Vijesti

Dobre ideje za zdrave pauze

Brzi obroci ne moraju biti fast food!

Automat s gaziranim pićima i grickalicama gleda nas iz kuta uredskih hodnika, a sve što je potrebno napraviti, jest utipkati kod i iz njega ispada brz i jednostavan obrok. Riješili ste svoj problem što prigristi za vrijeme pauze, no koliko je zdrava ta odluka zapravo bila? Kako u potpunosti razumijemo vašu potrebu da uskladite užurban poslovni ritam sa zdravim prehrambenim navikama, iskombinirali smo par recepata koji su jednostavni kao i uputstva na uredskom automatu s grickalicama.

Čips od cikle i grčki tip jogurta

Grickalica u kojoj možete uživati kod kuće ili je ponijeti kad vas na poslu uhvati glad! Priprema je jednostavna, a rezultati ukusni. Pećnicu zagrijte na 190 °C. Ciklu narežite na što tanje kriške. Što ih tanje narežete, to će biti hrskavije. Rasporedite ih na papir za pečenje i pokapajte s malo maslinova ulja te dodajte prstohvat soli i ružmarina. Pripazite da se kriške ne dotiču. Pecite ih 15 do 20 minuta, dok ne poprime smećkastu boju. Motrite dobro pećnicu jer ovako tanak čips može lako izgorjeti! Kako bi čips bio još bolji, predlažemo dip umak od Dukatosa, kojeg možete začiniti s pola čajne žličice curryja, malo svježeg peršina, korijandera ili crvene paprike.

Cherry rajčice s mozzarellom

Klasik salata Caprese dobra je gdje god u njoj uživali! Narežite cherry rajčice i Galbani mozzarellu i začinite nasjeckanim začinskim biljem po izboru (vlasac, bosiljak ili peršin). Savjet: pripremate li salatu u uredu – unaprijed u bočici pomiješajte maslinovo ulje i začine te koristite kao dresing.

Integralno pecivo s ricottom i voćem

Prepolovite pecivo pa ga premažite Galbani ricottom. Rasporedite narezano voće (avokado, borovnice, jabuke, kivi, jagode kad je sezona…). Zasladite žlicom meda ili agavinim sirupom. Ovakva je pauza ugodna nepcu i oku, pa slobodno širite inspiraciju među prijateljima „padne“ li koja fotografija za Instagram!

Orašaste kombinacije

Bogati nezasićenim masnim kiselinama, orašasti plodovi mogu biti pravi spas usred napornog dana, pa ako ih uvijek imate pri ruci, poštedjet ćete se preslanih kupovnih grickalica. Ovako ćete nahraniti i mozak, jer ne zovu bez razloga kombinaciju različitih orašastih plodova „stundentskim miksom“. Budite kreativni i skratite vrijeme do sljedećeg obroka uz još cjelovitiji fit obrok – pomiješajte orahe, indijske oraščić ili bademe s Dukat Fit quarkom! Sjetite se ovih prijedloga prije nego li se nađete pred brzopoteznim iskušenjima bez prave hranjive vrijednosti. Dobar tek i dobra vam pauza!