Vijesti

5 načina kako lakše usvojiti zdrave navike

Uz ove trikove zdrave navike lako postaju svakodnevica.

Prema nekim istraživanjima, potreban je 21 dan da biste usvojili naviku - iako vam se vjerojatno čini da se lošim navikama odate i prije, a da se dobre puno teže „primaju“. Zato vam donosimo pet savjeta koji će vam pomoći u usvajanju, ali i zadržavanju zdravih navika.

Uspostavite rutinu

Nastojte ići spavati, jesti i vježbati u otprilike ista doba – tijelo će se tako „programirati“ i neće vam biti problem zaspati na vrijeme, ustati se ranije i vježbati, a nećete imati ni iznenadne napadaje gladi.

Iskoristite gadgete i aplikacije

Pametni telefoni, satovi i kojekakvi gadgeti mogu vam pomoći u ostvarivanju ciljeva i zadržavanju zdravih navika. Primjerice, oni će vas podsjetiti da trebate popiti još vode, javiti vam da ste ispunili optimalnu dnevnu količinu tjelesnih aktivnosti, ali i mjeriti stres i negativne čimbenike koji vas ometaju u usvajanju zdravih navika.

Zaobilazite nezdrave zamke

Ne trebate se socijalno izolirati, ali ponekad recite ne aktivnostima koje nisu dobre za vas – ne morate baš svaki put otići na masni burger ili ostati na podiju zadnji s čašicom alkohola previše. Umjesto toga, odaberite ustajanje na vrijeme i izbalansirani doručak.

Okružite se ljudima koji imaju iste ciljeve

Zdrave ćete navike lakše usvojiti ako oko sebe imate ljude koji vas motiviraju, s kojima možete razmijeniti iskustva i koji će vas ohrabriti da nastavite i kad zapnete.

Postupno pomičite granice

Preporučene količine tjelesne aktivnosti, ispijene vode ili sati sna mogu vam se na prvu činiti nedostižnima. Zato za početak postavite manje ciljeve i postupno ih pomičite dok ne dođete do željenih rezultata.

Kako izgleda usvajanje zdravih navika iz prve ruke, pročitajte na blogu Ormar i ja, čija je autorica Marija hrabro prihvatila SenSia izazov da postane #BoljaJa.